لوازم جانبی دوربین

  • ۰
  • ۰
فلاش وایرلس YN622C-KIT E-TTL محصول شرکت یونگنو ، سازنده انواع فلاش ساده و وایرلس و لوازم جانبی دوربین است. این فلاش 82 گرم وزن و در ابعاد 5.3در3.9در9.0 سانتی متر است و از 2 باتری AA تغذیه می کند. این فلاش سازگار با دوربین های کانن E-TTL / E-TTL II است. این فلاش دارای صفحه نمایش LCD است.


فلاش دوربین وسیله‌ای است برای تامین نور در محیط‌های کم‌نور یا ایجاد نورپردازی دلخواه. فلاش‌ها به طور کلی به دونوع فلاش قابل حمل و فلاش آتلیه تقسیم می‌شوند. انواع قابل حمل معمولا توسط باتری‌های قلمی معمولی تغذیه می‌شوند و قابلیت نصب بر روی دوربین را دارند؛ در حالی که فلاش‌های آتلیه بر روی سه پایه نصب شده و معمولا از برق شهری استفاده می‌کنند. البته توان و طول عمر این فلاش‌ها از انواع قابل حمل بیشتر است.
توانایی گردش و خم و راست شدن سر فلاش، قابلیت زوم کردن، توانایی انتخاب فلاش به عنوان Master و Slave و همچنیین قابلیت‌های کنترل نور فلاش توسط دوربین مانند TTL و غیره از ویژگی‌هایی است که باید در هنگام خرید فلاش‌های قابل حمل مورد توجه قرار گیرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی